سیدعلیرضا کاشی‌زاد

تصور کنید در این روزهای ماه مبارک رمضان، هر روز 12 هزار روزه‌دار، میهمان سفره افطار شما باشند ... 

...

مراسم سفره‌های اکرام رضوی که چند سالی است در ماه مبارک رمضان در مشهد اجرا می‌شود، پس از اذان مغرب و اقامه نماز، به مدت هشت تا دوازده دقیقه در صحن هدایت پهن می‌شود و پس از صرف افطاری این صحن به حالت عادی بازمی‌گردد و مسیر تردد زائران و مجاوران هموار می‌شود.

این مراسم یک‌ ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء با ختم یک جزء از قرآن و مداحی و نماز جماعت برگزار می‌شود و سپس مدعوین به صحن هدایت که بیش از ۳۰۰ متر سفره در آن گسترده است، راهنمایی می‌شوند

مطابق این برنامه در کل ماه مبارک رمضان ۳۶۰ هزار نفر بر سر خوان پرنعمت حضرت رضا علیه السلام میهمان می‌شوند که برای این تعداد روزانه بالغ بر ۵۰۰ نفر خادم در نظر گرفته شده است که عهده‌دار ۶ هزار ساعت کار در روز هستند.
هم‌چنین تعداد ۲ میلیون بسته‌ی متبرک در طول ماه مبارک رمضان بین روزه‌داران در صحن‌های مختلف توزیع می‌شود

...

گزارش تصویری آیین افطار روزه‌داران در حرم امام رضا علیه السلام

...

کارت‌های افطاری ماه مبارک رمضان، سال‌های قبل در اتوبوس‌ها و مساجد و غیره توزیع می‌شد؛ اما امسال با بررسی درس آموخته های اجرای این طرح در سال‌های گذشته، اکیپ‌های مخصوصی از خدمه، دعوت‌نامه‌های ضیافت اکرام رضوی را به قید قرعه در مساجد و محلات سطح شهر توزیع می‌کنند.

...

گزارش تصویری توزیع کارت دعوت افطاری در حرم امام رضا علیه السلام بین مردم مشهد

...

هنگام مطالعه گزارشهای پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و تماشای تصاویر به این فکر می کردم که چقدر در حوزه طراحی و ارایه خدمات زیارتی اتفاقات خوبی رخ داده است. و باز هم چقدر اتفاقات خوب تری می تواند رخ دهد.

خوش به حال آنهایی که زنگ خانه شان به صدا در آمده و دعوت شده اند ...

شهنشهی که نوازد ز مهر آهو را / کجا ز درگه لطفش کسی رود مأیوس